Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?
Strawberrylta jo ansaitsemasi palkintopisteet ovat käytettävissä 31. joulukuuta 2025 asti. Tämä tarkoittaa, että Spenn-valuutan virallisen käyttöönoton eli 19. marraskuuta 2024 jälkeen palkintopisteesi ovat voimassa vielä koko vuoden 2025. Voit käyttää pisteet aivan kuten tähänkin asti, ja samalla ansaitset Spenn-valuuttaa uusista ostoksista.
Voit käyttää pisteitäsi myös Strawberryn lahjakortin ostamiseen, jota voi käyttää hotellimajoitukseen, ravintoloissa ja spassa. Lahjakortteja voi ostaa palkintopisteillä 31. joulukuuta 2025 asti, ja ne ovat voimassa 24 kuukautta ostopäivästä alkaen. Esimerkki: jos sinulla on jäljellä pisteitä lahjakortin ostamiseen 31. joulukuuta 2025, voit käyttää sen viimeistään 31. joulukuuta 2027.
Samankaltaiset kysymykset
Minulta puuttuu palkintopisteitä vierailuni jälkeen
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?
Mitä etua Spenn-valuutan käyttämisellä on?
Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?
Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?
Ansaitsenko Spenn-valuuttaa ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista 19.11.2024 jälkeen?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Miksi Spenn?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Merkitseekö Nordic Choicen nimenvaihdos jotakin minulle jäsenenä?
Miten minäkin voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mikä on Be My Guest?
Mikä on Red Carpet?
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Mikä Monday Breakfast on?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Tuleeko minun varata pöytä?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Voivatko jäsenet ansaita palkintopisteitä Monday Breakfast -edusta?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä