Jäsenyys

Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?

Spenn-jäsenvaluutta tarjoaa enemmän mahdollisuuksia jäsenille. Ennen Spennien käyttöönottoa jäsenet pystyivät käyttämään ansaitsemiaan pisteitä samaan jäsenohjelmaan liittyvien kumppanien tarjontaan. Spennejä voi ansaita ja käyttää useissa eri jäsenohjelmissa, mikä lisää joustavuutta ja valinnanmahdollisuuksia.

Samankaltaiset kysymykset

Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen

Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?

Mikä on Spenn Yhdessä?

Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?

Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?

Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?

Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?

Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?

Miksi Spenn?

Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?

Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?

Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylla 19.11.2024 jälkeen?

Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?

Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?

Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?

Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Mikä on Superdeal?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?

Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?

Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?

Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?

Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?

Kuinka ravintolakupongit toimivat?

Tarkoittaako Reitanin tuleminen Spennin osaomistajaksi sitä, että ansaitsen Spenn-pisteitä, kun asioin R-kioskilla tai muilla Reitanin brändeillä Suomessa?

Mitä Reitan Retailin tuleminen Spennin osaomistajaksi merkitsee minulle jäsenenä?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?

Minkä arvoinen yksi Spenn on?

Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?

Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?

Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?

Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?

Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?

Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?

Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?

Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?

Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?

Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?

Ansaitsenko Spennejä varatessani Be My Guest -edun?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Mikä on Superdeal?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?

Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?

Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?

Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?

Mikä on Red Carpet?

Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?

Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?

Kuinka voin varata Be My Guest -edun?

Mikä on Be My Guest?

chat

Onko asiasi kiireellinen?

Soita meille numeroon: +47 22 334 200

Ma-pe

09:00 - 21:00

La

10:00 - 18:00

Su ja juhlapyhät

Suljettu

Suljettu 21. kesäkuuta

Huom! Vain ruotsin ja englannin kielellä

Suomenkielinen asiakaspalvelu koskien hotelleita Suomessa +358 (0)10 416 8231

Ma-pe

08:00 - 17:00

Viikonloppu ja juhlapyhät

Suljettu


Ota meihin yhteyttä