Jäsenyys

Session expired, please reload the page

Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?

Korkeampi jäsentaso saavutetaan yöpymisten avulla, jotka täyttävät tietyt jäsenehdot. Ansaitset aina yhden jäsentason korottamiseen oikeuttavan yön jokaista yövyttyä yötä kohden luonamme (huomioi poikkeukset, lue lisää ehdoista täällä). Silver-tasolle vaaditaan 5 jäsenehtojen mukaista yöpymistä saman jäsenkauden aikana, Gold-tasolle 30 yötä ja Platinum-tasolle 60 yötä.

Samankaltaiset kysymykset

Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen

Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?

Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?

Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?

Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?

Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?

Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?

Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?

Miksi Spenn?

Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?

Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?

Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylla 19.11.2024 jälkeen?

Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?

Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?

Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?

Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?

Mikä Monday Breakfast on?

Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?

Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?

Kuinka ravintolakupongit toimivat?

Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?

Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?

Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Kuinka ravintolakupongit toimivat?

Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?

Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?

Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?

Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?

Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?

Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?

Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?

Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?

Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?

Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?

Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?

Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?

Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?

Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?

Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?

Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?

Tarvitsetko apua suomeksi?

Ota yhteyttä Suomen asiakaspalveluun

Ma-pe:

08:00 - 17:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä

Ota yhteyttä

Olet aina tervetullut ottamaan meihin suoraan yhteyttä.

Ma - pe:

09:00 - 21:00

La:

10:00 - 18:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä