Jäsenyys

Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen

Spenniesi ilmestyminen profiiliisi voi kestää 48 tuntia check-outin jälkeen. Jos Spennisi puuttuvat edelleen 48 tunnin jälkeen, voit rekisteröidä puutuvat Spennit täällä.

Samankaltaiset kysymykset

Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?

Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?

Mikä on Spenn Yhdessä?

Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?

Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?

Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?

Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?

Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?

Miksi Spenn?

Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?

Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?

Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylla 19.11.2024 jälkeen?

Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?

Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?

Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?

Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Mikä on Superdeal?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Mikä on Be My Guest?

Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?

Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?

Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?

Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?

Mikä Monday Breakfast on?

Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?

Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?

Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?

Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?

Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?

Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?

Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?

Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?

Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?

Mikä on Red Carpet?

Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?

Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?

Ansaitsenko Spennejä varatessani Be My Guest -edun?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Mikä on Superdeal?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä Reitan Retailin tuleminen Spennin osaomistajaksi merkitsee minulle jäsenenä?

Tarkoittaako Reitanin tuleminen Spennin osaomistajaksi sitä, että ansaitsen Spenn-pisteitä, kun asioin R-kioskilla tai muilla Reitanin brändeillä Suomessa?

Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?

Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?

Kuinka ravintolakupongit toimivat?

Ota yhteyttä

Olet aina tervetullut ottamaan meihin suoraan yhteyttä.

Ma - pe:

09:00 - 21:00

La:

10:00 - 18:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä

Tarvitsetko apua suomeksi?

Ota yhteyttä Suomen asiakaspalveluun

Ma-pe:

08:00 - 17:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä