Jäsenyys

Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?

Kyllä, voit yhdistää yöpymisen palkintopisteillä yöpymiseen tavallisella maksutavalla. Sinun tulee kuitenkin tehdä kaksi erillistä varausta. Varaa ensin yö palkintopisteillä, jonka jälkeen voit maksaa normaalisti.


Tee näin:


  1. Valitse hintatyypiksi "Palkintopisteet" varatessasi palkintoyön. Tämä hintatyyppi näkyy vain silloin, kun olet kirjautunut sisään. Suorita varaus loppuun.

  2. On seuraavan varauksen aika. Valitse tämän jälkeen päivämäärä/ päivämäärät. Valitse sama huonetyyppi ja varaa toisella hintatyypillä. Sekä suoramaksu että maksun suoritus myöhemmin sopivat, kunhan maksat yön/ yöt rahalla etkä palkintopisteillä.

  3. Kun molemmat varaukset ovat valmiit, ota yhteyttä hotelliin ja kerro, että sinulla on kaksi varausta, jotka liittyvät samaan vierailuun. Näin varmistat, että yövyt samassa huoneessa koko vierailun ajan.

Samankaltaiset kysymykset

Kuinka varaan hotellihuoneen palkintopisteillä?

Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen

Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?

Yritätkö varata palkintoyötä?

Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?

Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?

Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?

Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?

Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?

Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?

Miksi Spenn?

Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylla 19.11.2024 jälkeen?

Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?

Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?

Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?

Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?

Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?

Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?

Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?

Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?

Mikä Monday Breakfast on?

Kuinka ravintolakupongit toimivat?

Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?

Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?

Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?

Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?

Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?

Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?

Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?

Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?

Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?

Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?

Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?

Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?

Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?

Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?

Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?

Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?

Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?

Ota yhteyttä

Olet aina tervetullut ottamaan meihin suoraan yhteyttä.

Ma - pe:

09:00 - 21:00

La:

10:00 - 18:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Poikkeavat aukioloajat

27. syyskuuta

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä

Tarvitsetko apua suomeksi?

Ota yhteyttä Suomen asiakaspalveluun

Ma-pe:

08:00 - 17:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Poikkeavat aukioloajat

27. syyskuuta

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä