Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Monet tuntevat meidät hotelliyrityksenä, mutta tarjoamme niin paljon muutakin. Piristämme arkea pienillä hemmotteluhetkillä ja tuomme "once in a lifetime" -seikkailuita elämääsi, joita muistella vuosia. Nimi Strawberry kuvastaa perustajamme Petter Stordalenin yritysfilosofiaa, jossa ei haluta asettua aloilleen vaan sen sijaan jatkuvasti kehittyä ja oppia uutta. Kasvu on aina ollut osana yrityksemme DNAta ja voidaksemme pysyä kiidossa mukana, täytyy meidän kehittää ja haastaa myös itsemme. Strawberry on nimi, joka erottuu joukosta, nimi joka on juuri osuva jollekin kapinalliselle, mutta lämpöä täynnä olevalle sydämelle. Kuka tämä kapinallinen siis on? Hmm… sehän on tietenkin ME!
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Merkitseekö Nordic Choicen nimenvaihdos jotakin minulle jäsenenä?
Miten minäkin voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Mikä on Be My Guest?
Voivatko jäsenet ansaita palkintopisteitä Monday Breakfast -edusta?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Mikä Monday Breakfast on?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Mikä on Red Carpet?
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Tuleeko minun varata pöytä?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä