Jäsenyys

Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?

Kaikissa hotelleissamme on varattu rajoitettu määrä Standard- ja/tai Superior-huoneita, joita voi varata palkintopisteillä. Huonevaraus muilla hintavaihtoehdoilla ei siis vaikuta siihen, onko palkintopistehuoneita saatavilla. Hotellissa voi olla saatavilla vapaita huoneita normaaliin hintaan, vaikka palkintopistehuoneet olisivat loppuunvarattuja. Suosittelemme aina, että olet liikkeellä hyvissä ajoin halutessasi varata palkintopistehuoneen, erityisesti suosituimmissa kohteissamme, kuten Tukholmassa, Göteborgissa ja Malmössä.

Samankaltaiset kysymykset

Kuinka peruutan varaukseni verkkosivuilla?

Kuinka varaan hotellihuoneen palkintopisteillä?

Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen

Kuinka muutan hotellivarausta?

Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?

En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen?

Yritätkö varata palkintoyötä?

Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?

Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?

Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?

Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?

Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?

Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?

Miksi Spenn?

Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?

Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?

Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylla 19.11.2024 jälkeen?

Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?

Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?

Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?

Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?

Mikä Monday Breakfast on?

Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?

Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?

Kuinka ravintolakupongit toimivat?

Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?

Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?

Millaiset peruutusehdot teillä on?

Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?

Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Kuinka kursseja ja kongresseja koskevat varauskoodit toimivat?

Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Kuinka ravintolakupongit toimivat?

Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?

Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?

Yöpyvätkö lapset maksutta hotellissa?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?

Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?

Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?

Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?

Mikä on Red Carpet?

Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?

Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?

Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?

Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?

Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?

Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?

Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?

Tarvitsetko apua suomeksi?

Ota yhteyttä Suomen asiakaspalveluun

Ma-pe:

08:00 - 17:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä

Ota yhteyttä

Olet aina tervetullut ottamaan meihin suoraan yhteyttä.

Ma - pe:

09:00 - 21:00

La:

10:00 - 18:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä