Jäsenyys

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?

Siirry Strawberry-sovelluksessa Profiili-välilehdelle. Sieltä löydät kaikki jäsenkautta, palkintopisteitä ja Spennejä koskevat tiedot. Sieltä voit nähdä, milloin jäsenkautesi päättyy, aiemmat jäsenkaudet, kuinka monta palkintopistettä tai Spenniä kulloinkin vanhenee, toteutuneet palkintopiste- ja Spenn-tilitapahtumat sekä kuinka monta pistettä ja Spenniä olet ansainnut.

Samankaltaiset kysymykset

Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?

Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen

Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?

Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?

Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?

Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?

Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?

Mitkä ehdot koskevat sovellusta?

Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?

Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?

Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?

Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?

Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?

Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?

Miksi Spenn?

Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?

Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?

Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylla 19.11.2024 jälkeen?

Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?

Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?

Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?

Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?

Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?

Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?

Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?

Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?

Mikä on Be My Guest?

Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?

Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?

Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?

Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?

Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?

Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?

Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?

Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?

Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?

Millä kielillä sovellus on käytettävissä?

Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?

Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?

Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?

Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?

Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?

Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?

Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?

Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?

Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?

Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?

Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?

Mikä on Red Carpet?

Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?

Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?

Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?

Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?

Kuinka ravintolakupongit toimivat?

Ota yhteyttä

Olet aina tervetullut ottamaan meihin suoraan yhteyttä.

Ma - pe:

09:00 - 21:00

La:

10:00 - 18:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä

Tarvitsetko apua suomeksi?

Ota yhteyttä Suomen asiakaspalveluun

Ma-pe:

08:00 - 17:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä