Jäsenyys

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?

Siirry Strawberry-sovelluksessa Profiili-välilehdelle. Sieltä löydät kaikki jäsenkautta, palkintopisteitä ja Spennejä koskevat tiedot. Sieltä voit nähdä, milloin jäsenkautesi päättyy, aiemmat jäsenkaudet, kuinka monta palkintopistettä tai Spenniä kulloinkin vanhenee, toteutuneet palkintopiste- ja Spenn-tilitapahtumat sekä kuinka monta pistettä ja Spenniä olet ansainnut.

Samankaltaiset kysymykset

Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?
Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?
Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?
Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?
Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?
Miksi Spenn?
Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylla 19.11.2024 jälkeen?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Mikä Monday Breakfast on?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?
Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Mikä on Be My Guest?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?
Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?
Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Mikä on Red Carpet?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?
Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?

Ota yhteyttä

Olet aina tervetullut ottamaan meihin suoraan yhteyttä.

Ma - pe:

09:00 - 21:00

La:

10:00 - 18:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä

Tarvitsetko apua suomeksi?

Ota yhteyttä Suomen asiakaspalveluun

Ma-pe:

08:00 - 17:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä