Jäsenyys

Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?

Kyllä! Strawberry Mastercard on edelleen arvokas tapa Spennien ansaitsemisen nopeuttamiseen. Lisäksi ansaitset ehdot täyttäviä öitä jokaiselta kuukaudelta, jolloin käytät korttiasi. Silver- ja Gold-jäsenet ansaitsevat kaksi ehdot täyttävää yötä per kuukausi, ja Platinum-jäsenet saavat kolme ehdot täyttävää yötä per kuukausi. Ansaitset 10 Spennia kutakin hotelleissamme käytettyä 100 kruunua kohti, 6 Spennia kutakin 100 kruunua kohden maksutapahtumista ulkomailla ja 5 Spenniä kutakin 100 kruunua kohden maksutapahtmista kotimaassa. Tämä ei koske käteisnostoja eikä yksityishenkilöiden välillä tehtyjä tilisiirtoja (esim. Vipps).

Samankaltaiset kysymykset

Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen

Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?

Mikä on Spenn Yhdessä?

Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?

Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?

Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?

Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?

Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?

Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?

Miksi Spenn?

Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?

Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?

Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylla 19.11.2024 jälkeen?

Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?

Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?

Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Mikä on Superdeal?

Hallitse matkapuhelimella

Henkilötietojen käsitteleminen

Sulje ja tilaa uusi kortti

Yhteystiedot

Korko osamaksun yhteydessä

Hinnasto

Mikä valuutta

Korotettu luottoraja

Matkavakuutus

Kuinka ravintolakupongit toimivat?

Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?

Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?

Voinko lukea lisää Strawberry Mastercardista jostakin?

Voinko hakea Strawberry Mastercardia?

Strawberry-Mastercardin edut

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?

Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?

When can I see my earned Spenn from Mastercard purchases?

Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?

Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?

Minkä arvoinen yksi Spenn on?

Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?

Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?

Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?

Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?

Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?

Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?

Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?

Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?

Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?

Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?

Ansaitsenko Spennejä varatessani Be My Guest -edun?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Mikä on Superdeal?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä Reitan Retailin tuleminen Spennin osaomistajaksi merkitsee minulle jäsenenä?

Tarkoittaako Reitanin tuleminen Spennin osaomistajaksi sitä, että ansaitsen Spenn-pisteitä, kun asioin R-kioskilla tai muilla Reitanin brändeillä Suomessa?

Maksuvakuutus

Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?

Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?

Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?

Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?

Mikä on Red Carpet?

Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?

Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?

Kuinka voin varata Be My Guest -edun?

chat

Onko asiasi kiireellinen?

Soita meille numeroon: +47 22 334 200

Ma-pe

09:00 - 21:00

La

10:00 - 18:00

Su ja juhlapyhät

Suljettu

Suljettu 21. kesäkuuta

Huom! Vain ruotsin ja englannin kielellä

Suomenkielinen asiakaspalvelu koskien hotelleita Suomessa +358 (0)10 416 8231

Ma-pe

08:00 - 17:00

Viikonloppu ja juhlapyhät

Suljettu


Ota meihin yhteyttä