Jäsenyys

Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?

Omalla sivulla ja sovelluksessa voit nähdä vain ne varaukset, jotka olet tehnyt ollessasi kirjautuneena sisään kotisivuillemme tai sovellukseemme. Ilman sisäänkirjautumista, puhelimitse tai muiden varauspalvelujen kautta tekemiäsi varauksia ei rekisteröidä profiiliisi.


Voi myös käydä niin, että juuri tätä hotellia ei voi nähdä varaustesi joukossa. Joidenkin hotellien järjestelmä ei ole yhteensopiva varausnäkymän kanssa, joten sen vuoksi ne eivät näy. Työskentemme asian ratkaisemiseksi. Täältä voi nähdä luettelon hotelleista, joita tämä asia koskee.


Älä ole kuitenkaan huolissasi. Kunhan olet saanut varausvahvistuksen, sinulla on varaus.

Samankaltaiset kysymykset

Kuinka peruutan varaukseni verkkosivuilla?

Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen

Kuinka muutan hotellivarausta?

En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen?

Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?

Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?

Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?

Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?

Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?

Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?

Miksi Spenn?

Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?

Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?

Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylla 19.11.2024 jälkeen?

Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?

Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?

Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?

Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?

Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?

Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?

Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?

Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?

Kuinka kursseja ja kongresseja koskevat varauskoodit toimivat?

Kuinka ravintolakupongit toimivat?

Yöpyvätkö lapset maksutta hotellissa?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?

Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?

Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?

Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?

Millaiset peruutusehdot teillä on?

Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?

Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?

Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?

Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?

Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?

Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?

Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?

Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?

Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?

Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?

Mikä on Red Carpet?

Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?

Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?

Kuinka voin varata Be My Guest -edun?

Mikä on Be My Guest?

chat

Onko asiasi kiireellinen?

Soita meille numeroon: +47 22 334 200

Ma-pe

09:00 - 21:00

La

10:00 - 18:00

Su ja juhlapyhät

Suljettu

Suljettu 21. kesäkuuta

Huom! Vain ruotsin ja englannin kielellä

Suomenkielinen asiakaspalvelu koskien hotelleita Suomessa +358 (0)10 416 8231

Ma-pe

08:00 - 17:00

Viikonloppu ja juhlapyhät

Suljettu


Ota meihin yhteyttä