Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Omalla sivulla ja sovelluksessa voit nähdä vain ne varaukset, jotka olet tehnyt ollessasi kirjautuneena sisään kotisivuillemme tai sovellukseemme. Ilman sisäänkirjautumista, puhelimitse tai muiden varauspalvelujen kautta tekemiäsi varauksia ei rekisteröidä profiiliisi.
Voi myös käydä niin, että juuri tätä hotellia ei voi nähdä varaustesi joukossa. Joidenkin hotellien järjestelmä ei ole yhteensopiva varausnäkymän kanssa, joten sen vuoksi ne eivät näy. Työskentemme asian ratkaisemiseksi. Täältä voi nähdä luettelon hotelleista, joita tämä asia koskee.
Älä ole kuitenkaan huolissasi. Kunhan olet saanut varausvahvistuksen, sinulla on varaus.
Samankaltaiset kysymykset
Kuinka peruutan varaukseni verkkosivuilla?
Kuinka muutan hotellivarausta?
En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen?
Merkitseekö Nordic Choicen nimenvaihdos jotakin minulle jäsenenä?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Miten minäkin voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Yöpyvätkö lapset maksutta hotellissa?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Millaiset peruutusehdot teillä on?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voivatko jäsenet ansaita palkintopisteitä Monday Breakfast -edusta?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Mikä on Be My Guest?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Mikä Monday Breakfast on?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Tuleeko minun varata pöytä?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Mikä on Red Carpet?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka kursseja ja kongresseja koskevat varauskoodit toimivat?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Aukioloajat pääsiäisenä:
Torstai
Suljettu
Perjantai
Suljettu
Lauantai
10:00 - 15:00
Sunnuntai
Suljettu
Maanantai
Suljettu
Normaalit aukioloajat:
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä