Jäsenyys

Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?

Tarkasta ensin, että seuraavat ehdot täyttyvät:


  • Onko kulunut 24 tuntia siitä, kun tavalliset Spennit lisättiin profiiliisi Omille sivuillesi?
  • Oletko varannut tarjouksen ehtojen mukaisesti?

Tietyt tarjoukset rekisteröidään vain kerran kuukaudessa tai tiettynä päivänä, mutta lisäpisteet tai -Spennit rekisteröidään tavallisimmin sen jälkeen, kun olet kirjautunut ulos hotellista. Tämä ilmoitetaan tarjoussivulla.


Jos kaikki ehdot täyttyvät, mutta Spennejäsi ei ole kuitenkaan rekisteröity jäsenprofiiliisi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Samankaltaiset kysymykset

Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen

Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?

Mikä on Spenn Yhdessä?

Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?

Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?

Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?

Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?

Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?

Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?

Miksi Spenn?

Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylla 19.11.2024 jälkeen?

Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?

Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?

Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?

Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?

Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?

Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Mikä on Superdeal?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?

Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?

Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?

Mikä Monday Breakfast on?

Hallitse matkapuhelimella

Henkilötietojen käsitteleminen

Sulje ja tilaa uusi kortti

Yhteystiedot

Korko osamaksun yhteydessä

Hinnasto

Mikä valuutta

Korotettu luottoraja

Matkavakuutus

Kuinka ravintolakupongit toimivat?

Strawberry-Mastercardin edut

Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?

Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?

Voinko lukea lisää Strawberry Mastercardista jostakin?

Voinko hakea Strawberry Mastercardia?

Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?

Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?

When can I see my earned Spenn from Mastercard purchases?

Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?

Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?

Sain postia koskien alennustarjousta. Kuinka voin varata sen?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?

Minkä arvoinen yksi Spenn on?

Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?

Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?

Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?

Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?

Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?

Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?

Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?

Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?

Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?

Ansaitsenko Spennejä varatessani Be My Guest -edun?

Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?

Mikä on Superdeal?

Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?

Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Mitä Reitan Retailin tuleminen Spennin osaomistajaksi merkitsee minulle jäsenenä?

Tarkoittaako Reitanin tuleminen Spennin osaomistajaksi sitä, että ansaitsen Spenn-pisteitä, kun asioin R-kioskilla tai muilla Reitanin brändeillä Suomessa?

Maksuvakuutus

Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?

Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?

Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?

Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?

Ota yhteyttä

Olet aina tervetullut ottamaan meihin suoraan yhteyttä.

Ma - pe:

09:00 - 21:00

La:

10:00 - 18:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Poikkeavat aukioloajat

27. syyskuuta

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä

Tarvitsetko apua suomeksi?

Ota yhteyttä Suomen asiakaspalveluun

Ma-pe:

08:00 - 17:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Poikkeavat aukioloajat

27. syyskuuta

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä