Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Näin käy silloin, jos olet tehnyt varauksesi jonkin toisen kanavan kuin verkkosivustomme tai sovelluksemme kautta. Älä ole kuitenkaan huolissasi, sillä varaus on vahvistettu ja tulet nauttimaan samasta upeasta palvelustamme, varaustavastasi riippumatta.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Ma - pe:
09:00 - 21:00
La:
10:00 - 18:00
Viikonloppu ja juhlapyhät:
Suljettu
Ma-pe:
08:00 - 17:00
Viikonloppu ja juhlapyhät:
Suljettu