Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Teemme parhaamme siirtääksemme kaikki hotellimme järjestelmään, joka tukee sovellusta. Valitettavasti tällä hetkellä on vielä joitakin hotelleja, jotka eivät tue sovellusta, eivätkä ne siksi vielä näy sovelluksessa. Tämä koskee hotelleja:
- Comfort Hotel™ LT
- Funken Lodge
- Reenskaug Hotel
- Festningen Hotel & Resort
- Oscarsborg Festning
- Icehotel
- Torreby Slott
Samankaltaiset kysymykset
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Ma - pe:
09:00 - 21:00
La:
10:00 - 18:00
Viikonloppu ja juhlapyhät:
Suljettu
Ma-pe:
08:00 - 17:00
Viikonloppu ja juhlapyhät:
Suljettu