!--island-Breadcrumbs:11-->
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Teemme parhaamme siirtääksemme kaikki hotellimme järjestelmään, joka tukee sovellusta. Valitettavasti tällä hetkellä on vielä joitakin hotelleja, jotka eivät tue sovellusta, eivätkä ne siksi vielä näy sovelluksessa. Tämä koskee hotelleja:
- Comfort Hotel® LT
- Copperhill Mountain Lodge
- Clarion Collection® Hotel Bristol
- Farris Bad
- Funken Lodge
- Icehotel
- Sommerro
- Quality Hotel™ Vänersborg
- Yasuragi
Samankaltaiset kysymykset
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Aukioloajat pääsiäisenä:
Torstai
Suljettu
Perjantai
Suljettu
Lauantai
10:00 - 15:00
Sunnuntai
Suljettu
Maanantai
Suljettu
Normaalit aukioloajat:
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä