!--island-Breadcrumbs:10-->
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Siirry sovelluksessa välilehdelle "Profiili". Valitse "Tiliasetukset" ja tämän jälkeen "Henkilötiedot" päivittääksesi tietosi. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, niin he auttavat sinua.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä