Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Kupongin löydät sovelluksesta check-inin jälkeen silloin, kun yövyt jossakin hotelleistamme, jotka ovat saatavilla sovelluksessa. Löydät kupongin kyseisen varauksen yhteydestä. Jos yövyt hotellissa, jota ei löydy sovelluksesta, saat sen sijaan fyysisen kupongin check-inin yhteydessä. Yksi kuponki aktivoidaan kutakin hotellissa yöpymääsi yötä kohti. Käyttämättömät kupongit vanhenevat ja katoavat sovelluksesta yön aikana. Kuponkeja ei voi tallentaa ja käyttää useita kuponkeja samalla kerralla. Applen puhelimissa vaaditaan vähintään iOS13-versio ja iPhone 6 tai uudempi malli, jotta sovellus toimii.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Aukioloajat pääsiäisenä:
Torstai
Suljettu
Perjantai
Suljettu
Lauantai
10:00 - 15:00
Sunnuntai
Suljettu
Maanantai
Suljettu
Normaalit aukioloajat:
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä