Jäsenyys

Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?

Monet tuntevat meidät hotelliyrityksenä, mutta tarjoamme niin paljon muutakin. Piristämme arkea pienillä hemmotteluhetkillä ja tuomme "once in a lifetime" -seikkailuita elämääsi, joita muistella vuosia. Nimi Strawberry kuvastaa perustajamme Petter Stordalenin yritysfilosofiaa, jossa ei haluta asettua aloilleen vaan sen sijaan jatkuvasti kehittyä ja oppia uutta. Kasvu on aina ollut osana yrityksemme DNAta ja voidaksemme pysyä kiidossa mukana, täytyy meidän kehittää ja haastaa myös itsemme. Strawberry on nimi, joka erottuu joukosta, nimi joka on juuri osuva jollekin kapinalliselle, mutta lämpöä täynnä olevalle sydämelle. Kuka tämä kapinallinen siis on? Hmm… sehän on tietenkin ME!

Samankaltaiset kysymykset

Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?
Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?
Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?
Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?
Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Miksi Spenn?
Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylla 19.11.2024 jälkeen?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?
Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?
Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?
Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?
Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?
Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Mikä on Be My Guest?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Kuinka pääsen korkeammalle jäsentasolle?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?
Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?
Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?
Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Mikä on Red Carpet?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19.11.2024 alkaen?
Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?

Ota yhteyttä

Olet aina tervetullut ottamaan meihin suoraan yhteyttä.

Ma - pe:

09:00 - 21:00

La:

10:00 - 18:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä

Tarvitsetko apua suomeksi?

Ota yhteyttä Suomen asiakaspalveluun

Ma-pe:

08:00 - 17:00

Viikonloppu ja juhlapyhät:

Suljettu

Lisää tapoja ottaa yhteyttä