!--island-Breadcrumbs:11-->
Miksi en löydä varaustani sovelluksesta?
Etkö löydä varausta? Varauksen tekemisen jälkeen voi kulua yksi tunti ennen kuin sen tiedot näkyvät sovelluksessa. Oletko odottanut kauemmin? On olemassa useita mahdollisia syitä sille, miksi varauksesi ei näy sovelluksessa:
- Varaukset, jotka on tehty muiden matkanvarauspalveluiden (esim. Booking.com, Hotels.com tai Expedia) kautta, eivät yhdisty Strawberryin jäsennumeroosi eivätkä siksi ole nähtävillä sovelluksessa.
- Varaukset, jotka on tehty ilman sisäänkirjautumista, eivät näy sovelluksessa. Sama koskee Asiakaspalvelun tai hotellin puolestasi tekemiä varauksia, mikäli et ole ilmoittanut heille jäsennumeroasi.
- Hotelli ei vielä saatavilla sovelluksessa. Teemme kaikkemme siirtääksemme kaikki hotellimme järjestelmään, joka tukee sovellusta. Tällä hetkellä jäljellä on vielä muutamia hotelleja, jotka eivät tue sovellusta.
Voit lisätä puuttuvia varauksia siirtymällä sovelluksessa välilehdelle "Vierailuni" ja valitsemalla "Lisää puuttuva varaus". Halutessasi asiakaspalvelu voi myös auttaa sinua.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Kuinka voin päivittää henkilökohtaiset tietoni sovelluksessa?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Onko mobiiliavain käytössä hotellissa, jossa aion yöpyä?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Voinko varata palkintoyön sovelluksessa?
Millä kielillä sovellus on käytettävissä?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Milloin ja mistä kohdasta sovellusta löydän jäsenenä saamani ravintolakupongin?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Millaisten asioiden hoitamiseen voin käyttää chattia?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä