!--island-Breadcrumbs:11-->
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Ei, et saa mitään etuja etkä ansaitse pisteisiin oikeuttavia yöpymisiä varatessasi hotellihuoneen näiden sivustojen kautta. Saat kuitenkin 500 palkintopistettä per vierailu, jos annat jäsennumerosi kirjautuessasi sisään hotelliin. Lue lisää palkintopisteiden ansaitsemisesta ja ehdoistamme täältä.
Samankaltaiset kysymykset
Kuinka varaan hotellihuoneen palkintopisteillä?
Minulta puuttuu palkintopisteitä vierailuni jälkeen
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Yritätkö varata palkintoyötä?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Miten minäkin voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Merkitseekö Nordic Choicen nimenvaihdos jotakin minulle jäsenenä?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Voivatko jäsenet ansaita palkintopisteitä Monday Breakfast -edusta?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Mitkä ehdot koskevat digitaalisia lahjakortteja?
Mitkä ehdot koskevat minua, joka käytän verkkosivustoa ja/tai sovellusta?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mikä on Be My Guest?
Mikä on Red Carpet?
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Onko hotellissa yöpymiselle ikärajaa?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Millaiset peruutusehdot teillä on?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Mikä Monday Breakfast on?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Kuinka noudatatte GDPR:aa ja mistä voin lukea, kuinka te käsittelette henkilötietojani?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Tuleeko minun varata pöytä?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Lauantaina 28.9. olemme suljettuna koko päivän.
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä