Hei! Kuinka voimme auttaa sinua?
Peruuta varauksesi
Rekisteröi puuttuvat Spennit
Varaustuki
Ryhmävaraus
Yrityssopimus
Ota meihin yhteyttä
Usein kysytyt kysymykset
Miksi en voi nähdä hotellivaraustani sovelluksessa?
Voinko saada kuitin aiemmasta yöpymisestäni?
Kuinka voin peruuttaa huonevarauksen sovelluksessa?
Voinko käyttää Palveluasemaa, vaikka en ole tehnyt varaustani Strawberry.fi-sivuston kautta?
Miksi sovelluksessa ja varausvahvistuksessa oleva varausnumero poikkeavat toisistaan?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Olen tehnyt useita varauksia omalle nimelleni – voinko käyttää palveluasemaa?
Voinko maksaa lisäveloitukset check-outin yhteydessä palveluasemalla?
Kuinka voin lisätä minibaarista ottamani tuotteet huonelaskuuni?
Kuinka voin kopioida jäsennumeroni sovelluksessa?
Ma-pe:
08:00 - 17:00
Viikonloppu ja juhlapyhät:
Suljettu
Ma - pe:
09:00 - 21:00
La:
10:00 - 18:00
Viikonloppu ja juhlapyhät:
Suljettu