!--island-Breadcrumbs:10-->
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
Tilannetta, jossa varataan vierailu, mutta hotellissa ei sitten yövytä (eikä vierailua peruta), kutsutaan alallamme termillä "no show". Siitä ei saa palkintopisteitä, vaikka vierailu olisi maksettu etukäteen. Sinun tulee siis kirjautua sisään ja nukkua huoneessa saadaksesi vierailusta palkintopisteitä.
Samankaltaiset kysymykset
Kuinka varaan hotellihuoneen palkintopisteillä?
Minulta puuttuu palkintopisteitä vierailuni jälkeen
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Mitkä ehdot koskevat sovellusta?
Yritätkö varata palkintoyötä?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Merkitseekö Nordic Choicen nimenvaihdos jotakin minulle jäsenenä?
Miten minäkin voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Voivatko jäsenet ansaita palkintopisteitä Monday Breakfast -edusta?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Mitkä ehdot koskevat digitaalisia lahjakortteja?
Mitkä ehdot koskevat minua, joka käytän verkkosivustoa ja/tai sovellusta?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mikä on Be My Guest?
Mikä on Red Carpet?
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Onko hotellissa yöpymiselle ikärajaa?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Millaiset peruutusehdot teillä on?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Mikä Monday Breakfast on?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Kuinka noudatatte GDPR:aa ja mistä voin lukea, kuinka te käsittelette henkilötietojani?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Tuleeko minun varata pöytä?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä