Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Omalla sivulla ja sovelluksessa voit nähdä vain ne varaukset, jotka olet tehnyt ollessasi kirjautuneena sisään kotisivuillemme tai sovellukseemme. Ilman sisäänkirjautumista, puhelimitse tai muiden varauspalvelujen kautta tekemiäsi varauksia ei rekisteröidä profiiliisi.
Voi myös käydä niin, että juuri tätä hotellia ei voi nähdä varaustesi joukossa. Joidenkin hotellien järjestelmä ei ole yhteensopiva varausnäkymän kanssa, joten sen vuoksi ne eivät näy. Työskentemme asian ratkaisemiseksi. Täältä voi nähdä luettelon hotelleista, joita tämä asia koskee.
Älä ole kuitenkaan huolissasi. Kunhan olet saanut varausvahvistuksen, sinulla on varaus.
Samankaltaiset kysymykset
Kuinka peruutan varaukseni verkkosivuilla?
Kuinka muutan hotellivarausta?
En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen?
Merkitseekö Nordic Choicen nimenvaihdos jotakin minulle jäsenenä?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Miten minäkin voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Voivatko jäsenet ansaita palkintopisteitä Monday Breakfast -edusta?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Yöpyvätkö lapset maksutta hotellissa?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mikä on Be My Guest?
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Mikä on Red Carpet?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Millaiset peruutusehdot teillä on?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Kuinka kursseja ja kongresseja koskevat varauskoodit toimivat?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Mikä Monday Breakfast on?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Tuleeko minun varata pöytä?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä