!--island-Breadcrumbs:11-->
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Kun kirjaudut sisään verkkosivustollemme tai sovellukseemme, sinun tulee antaa jäsennumerosi tai sähköpostiosoitteesi ja salasanasi tavalliseen tapaan. Kun olet napauttanut Kirjaudu sisään -painiketta, sähköpostiosoitteeseesi lähetetään kuusinumeroinen koodi. Kirjoita koodi sille varattuun kenttään verkkosivustollamme tai sovelluksessa ja sitten oletkin kirjautunut sisään!
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Merkitseekö Nordic Choicen nimenvaihdos jotakin minulle jäsenenä?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Miten minäkin voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista 19.11.2024 jälkeen?
Mitä etua Spenn-valuutan käyttämisestä on perinteisiin pisteisiin verrattuna?
Miksi Spenn?
Mitä Strawberry-pisteilleni tapahtuu?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mikä on Be My Guest?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Mikä on Red Carpet?
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Mikä Monday Breakfast on?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Tuleeko minun varata pöytä?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Voivatko jäsenet ansaita palkintopisteitä Monday Breakfast -edusta?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä