!--island-Breadcrumbs:11-->
En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?
Tarkasta ensin, että seuraavat ehdot täyttyvät:
- Onko kulunut 24 tuntia siitä, kun tavalliset pisteesi lisättiin profiiliisi Omille sivuillesi?
- Oletko varannut tarjouksen ehtojen mukaisesti?
Tietyt tarjoukset rekisteröidään vain kerran kuukaudessa tai tiettynä päivänä, mutta lisäpisteet rekisteröidään tavallisimmin sen jälkeen, kun olet kirjautunut ulos hotellista. Tämä ilmoitetaan tarjoussivulla.
Jos kaikki ehdot täyttyvät, mutta pisteitäsi ei ole kuitenkaan rekisteröity jäsenprofiiliisi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Samankaltaiset kysymykset
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Merkitseekö Nordic Choicen nimenvaihdos jotakin minulle jäsenenä?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Miten minäkin voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Voivatko jäsenet ansaita palkintopisteitä Monday Breakfast -edusta?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mikä valuutta
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni vanhenevat?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Hinnasto
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Mikä on Be My Guest?
Voinko hakea Strawberry Mastercardia?
Hallitse matkapuhelimella
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Strawberry-Mastercardin edut
Mikä on Red Carpet?
Sulje ja tilaa uusi kortti
Sain postia koskien alennustarjousta. Kuinka voin varata sen?
Yhteystiedot
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Henkilötietojen käsitteleminen
Voinko lukea lisää Strawberry Mastercardista jostakin?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Matkavakuutus
Mikä Monday Breakfast on?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Tuleeko minun varata pöytä?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Maksuvakuutus
Korotettu luottoraja
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Korko osamaksun yhteydessä
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä