Jäsenyys

En ole saanut lisäpalkintopisteitä pistekampanjan, kuten tupla- tai triplapalkintopiste- tai Mastercard-kampanjan, jälkeen. Miksi?

Tarkasta ensin, että seuraavat ehdot täyttyvät:

  • Onko kulunut 24 tuntia siitä, kun tavalliset pisteesi lisättiin profiiliisi Omille sivuillesi?
  • Oletko varannut tarjouksen ehtojen mukaisesti?

Tietyt tarjoukset rekisteröidään vain kerran kuukaudessa tai tiettynä päivänä, mutta lisäpisteet rekisteröidään tavallisimmin sen jälkeen, kun olet kirjautunut ulos hotellista. Tämä ilmoitetaan tarjoussivulla.

Jos kaikki ehdot täyttyvät, mutta pisteitäsi ei ole kuitenkaan rekisteröity jäsenprofiiliisi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Samankaltaiset kysymykset

Onko asiasi kiireellinen?

Soita meille numeroon: +46 771 666 700

Ma-pe

09:00 - 21:00

La

10:00 - 18:00

Su ja juhlapyhät

Suljettu


Ota meihin yhteyttä