Mitä keräämilleni Lifetime-pisteille ja Lifetime-statukselleni tapahtuu?
Lifetime-statuksesi on aiemmin perustunut kaikkiin pisteisiin, joita olet ansainnut meiltä siitä lähtien, kun sinusta tuli jäsen. Nyt se määräytyy sen sijaan sen mukaan, kuinka monta vuotta olet ollut Gold- tai Platinum-jäsen (ei välttämättä peräkkäin). Lifetime-statuksen saavuttamiseksi sinun on oltava yhteensä 8 jäsenkautta Gold- tai Platinum-jäsenenä. Jos olet jo saavuttanut Lifetime Gold- tai Lifetime Platinum -statuksen, säilytät luonnollisesti tämän statuksen. Jos et ole vielä saavuttanut Lifetime-statusta, kertyneet Lifetime-pisteesi muunnetaan Gold- ja/tai Platinum-statuksen jäsenkausien määräksi.
Samankaltaiset kysymykset
Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?
Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?
Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?
Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?
Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?
Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?
Miksi Spenn?
Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?
Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylta 19. marraskuuta 2024 jälkeen?
Kuinka voin liittyä Strawberryn jäseneksi?
Miksi Nordic Choice Hotels vaihtaa nimensä Strawberryksi?
Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?
Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?
Voinko varata Be My Guest -edun ystävälleni ja ottaa mukaani useampia aamiaisvieraita?
Kuinka voin hyödyntää Lukitse jäsentaso- ja Lahjoita Gold-jäsenyys -edut?
Mitä kaksivaiheinen tunnistautuminen tarkoittaa ja kuinka se toimii?
Voinko syödä useamman kuin yhden aamiaisen, jos vieraani yöpyy useampia öitä?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?
Mitä jäsenkausi tarkoittaa ja kuinka pitkä se on?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms., kautta?
Kuinka ravintolakupongit toimivat?
Mikä on Be My Guest?
Kuinka voin varata Be My Guest -edun?
Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?
Mikä on Red Carpet?
Kuinka aktivoin Red Carpet -edun?
Minulla on korkea jäsentaso toisessa hotelliketjussa. Voitteko sovittaa tasoni siinä tapauksessa, että siirrän jäsenyyteni teidän ketjuunne?
Onko olemassa rajaa sille, kuinka monta Monday Breakfast -aamiaista voin varata?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Kuinka voin hyödyntää Red Carpetin eksklusiivisen Fast Track -edun Strawberry Arenalla?
Kuinka poistan Red Carpet -edun käytöstä?
Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?
Kuinka paljon Monday Breakfast maksaa?
Kuinka muutokset vaikuttavat jäsentasooni 19. marraskuuta 2024 alkaen?
Miksi minun tulee käyttää sisäänkirjautumiseen kaksivaiheista todennusta?
Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?
Mistä kohdasta sovellusta voin löytää jäsenkauteni ja tiedon siitä, milloin palkintopisteeni tai Spennini vanhenevat?
Onko Monday Breakfast kaikkien jäsenten käytettävissä?
Mikä Monday Breakfast on?
Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?
Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?
Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Voinko peruuttaa Monday Breakfast -varaukseni?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?
Mistä löydän Strawberryn jäsenehdot?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä