Jäsenyys

Mitä Reitan Retailin tuleminen Spennin osaomistajaksi merkitsee minulle jäsenenä?

Reitan Retailin tullessa Spennin osaomistajaksi mahdollistaa, että tulevaisuudessa voit ansaita ja käyttää Spenn-pisteitä Reitan Retailin brändeillä sekä kaikilla muilla Spenn-universumin kumppaneilla. Ensimmäisessä vaiheessa Reitan Retail aikoo liittää mukaan norjalaiset brändinsä. Ensimmäisen brändin on määrä lanseerata vuoden 2025/2026 vaihteessa.


Reitan Retail on johtava kaupan alan yritys Pohjoismaissa ja Baltian alueella. Sen toimialoihin kuuluvat päivittäistavarakauppa, polttoaine ja latauspalvelut sekä liikkuvuusratkaisut. Yritys palvelee päivittäin noin kahta miljoonaa asiakasta omistamiensa brändien kautta, joihin kuuluvat muun muassa REMA 1000, Pressbyrån, Narvesen, 7-Eleven, R-kioski ja Uno-X Mobility.

Samankaltaiset kysymykset

Minulta puuttuu Spennejä vierailuni jälkeen

Mikä on Spenn Yhdessä?

Voinko varata hotellihuoneen Spenn-valuutalla?

Onko Spennien ansaitsemiseen ja käyttämiseen uusia etuja tai mahdollisuuksia?

Milloin ansaitsen ehdot täyttävän yön?

Voinko muuntaa palkintopisteitäni Spenn-valuutaksi?

Ansaitsenko Spennejä ja ehdot täyttäviä öitä Strawberry Mastercard -kortillani 19. marraskuuta 2024 alkaen?

Miksi Spenn?

Voinko ansaita palkintopisteitä Strawberrylla 19.11.2024 jälkeen?

Kuka Spenn-valuuttaa hallinnoi?

Mitä palkintopisteilleni tapahtuu?

Kuinka kauan ansaitsemani Spenn-valuutta on voimassa?

Mitä etuja Spenn-sovelluksen käyttäminen tarjoaa?

Voinko jatkaa Strawberry-pisteiden ansaitsemista, kun olen rekisteröitynyt Spenn-ohjelmaan?

Tarkoittaako Reitanin tuleminen Spennin osaomistajaksi sitä, että ansaitsen Spenn-pisteitä, kun asioin R-kioskilla tai muilla Reitanin brändeillä Suomessa?

Mikä Spenn on ja mitä se tarkoittaa jäsenille?

Minkä arvoinen yksi Spenn on?

Saanko Spennejä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään hotelliin?

Mitä teen, jos minulta puuttuu Spennejä Mastercard-kampanjasta tai kampanjasta, josta saa esimerkiksi tupla- tai triplapalkintopisteet tai ylimääräisiä Spennejä?

Saanko Spennejä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?

Voinko jakaa jäsenyyteni kumppanini kanssa?

Voivatko jäsenet ansaita Spennejä Monday Breakfast -edusta?

Ansaitsenko Spennejä varatessani Be My Guest -edun?

Mikä on Superdeal?

Täytyykö minulla olla Spenn-sovellus, kun olen Strawberryn jäsen?

Kuinka monta Spenniä saan kustakin hotelliyöstä?

chat

Onko asiasi kiireellinen?

Soita meille numeroon: +46 771 666 700

Ma-pe

09:00 - 21:00

La

10:00 - 18:00

Su ja juhlapyhät

Suljettu

Suljettu 21. kesäkuuta

Huom! Vain ruotsin ja englannin kielellä

Suomenkielinen asiakaspalvelu koskien hotelleita Suomessa +358 (0)10 416 8231

Ma-pe

08:00 - 17:00

Viikonloppu ja juhlapyhät

Suljettu


Ota meihin yhteyttä