!--island-Breadcrumbs:11-->
Minulta puuttuu palkintopisteitä vierailuni jälkeen
Jotta pisteesi näkyvät profiilillasi, huomioithan, että se voi kestää 48 tuntia check-outin jälkeen. Jos pisteesi puuttuvat edelleen 48 tunnin jälkeen, voit rekisteröidä puutuvat palkintopisteet täällä.
Samankaltaiset kysymykset
Kuinka varaan hotellihuoneen palkintopisteillä?
Yritätkö varata palkintoyötä?
Saanko jäsenetuja, kun varaan verkkoperustaisten varaussivustojen, kuten sivustojen Booking.com, Expedia.com, Hotels.com tms. kautta?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Voinko maksaa yöpymiseni osittain palkintopisteillä?
Saanko palkintopisteitä ravintolavierailuistani hotellienne ravintoloissa?
Kuinka paljon palkintopisteitä saan kustakin yöpymisestä?
Saanko palkintopisteitä, jos minulla on varaus, mutta en kirjaudu sisään?
Voinko maksaa yhden useista peräkkäisistä öistä palkintopisteillä?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Lauantaina 28.9. olemme suljettuna koko päivän.
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä